FREDAG!


Shit va skönt de är med fredag åh har ett sånt där härligt pirr i kroppen typ som när man är nykär men detta pirret är längtan till september :) för då åker vi till varmare grader!Pappa & jag boka en resa till turkiet, marmaris igår!Så 2-10 september kommer vi va borta :D åh sjukt billg resa, vi gav 8400 för oss alla 4! :D Så kan verkligen rekommendera åh boka på nätet åh ja gick in på destination.se


Åh imorse när jag varit hos sjukgym så åkte ja till jobbet för åh köpa fika till min farbror som ja va skyldig för en tjänst han gav mig åh vem fan tror ni inte stod där inne då?
En jag inte pratat "live" med på över 9 år..blev ju självklart nervös men har ju som sagt lagt de där bakom mig för att inte må dåligt själv.Men sa iaf hej åh sa några få ord lite halvstelt :) haha!

Melle har precis somnat på soffan..så får väl passa på åh skriva några rader! ;)
Ikväll får de bli film för de fick ja sug för även om vädret inte kanske är nåt filmväder men ska ju upp åh jobba tidigt imorrn så de får bli lungt!




Snart! ♥


Kommentarer
Postat av: Marielle

Men åh vad roligt att få resa bort :D



Jaså vem stötte du på där då? =)

2011-05-22 @ 17:25:37
URL: http://mellanmell.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ah de ska bli superhärligt!

Åh de va mitt ex ja stötte på..hehe

2011-05-23 @ 11:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0