De funkar ju..


Minus 2 kg nu trots lite fusk :) så vi får väl se vad vågen slutar på?Idag ska pappi komma hit åh äta lite frukost, fick med mig en köttbullebaugette från jobbet igår så den tänkte ja han ska få, även en semla har ja till han.Snäll jag är :D Han ska få bli med mig till stan då jag ska på återkontroll hos optikern.Köpte ju 2 par nya brillor i januari åh kan inte använda dom för att ja får sån yrselhuvudvärk av dom.,eller ena paret kan ja iaf ha några timmar men efter de så har ja världens värk.Så vi ska kolla upp så de inte gett mig fel styrka, eller att bågarna sitter åt, de är ju de ja känner som är problemet.Ser super i dom men värker från öronen till näsan så de är ju bågen som är jobbig!

Märks iaf, sen får de nog bli en tur till vitvarubutikena för vår käre spis håller på att lägga av, 2 plattor funkar bara på bottvärme, självklart dom vi använder mest! :/

Åh igår kväll fick vi sitta drygt 30 min på balkongen med melvin för han fick ett litet kruppanfall, men vi klara oss ifrån doktorn denna gång!va ju där senast förra veckan.

Nu blire en dusch så jag är klar tills pappa kommer.






Dessa 2 par är de jag har åh dom först är mina favvosar! ♥


Kommentarer
Postat av: Nathalie Björlin

Duktig du är!:) <3

2011-03-15 @ 20:40:23
URL: http://nathaskakburk.blogg.se/
Postat av: Em

duktig du är :D skulle också vilja tappa några kilon,, väger fasen 10 kg mer än jag gjorde på gymnasiet, :O helt sjukt..

2011-03-28 @ 20:09:10
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: helena

Hej madde :)

nej anders berglind tror ja han heter, auktionskillen alltså ;) anders bäckström brukar vi umgås med på helgerna :))



tack för din kommentar:) ja, men ja kände ju liksom att nu får det va nog.. ja gick ju bara upp i vikt, ursh. så nu vill ja ner till en mer normal vikt! ser att du också är påväg ner, grattis :) Hoppas allt är bra med dig/er!

2011-04-04 @ 23:26:10
URL: http://livetsomguldfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0