Träningskort fixat!


I måndags så börja jag & L vårat nya liv, ska träna minst 3 ggr per vecka åh de är ju otroligt skönt när man väl kommer igång.Man känner att man är nyttig istället för att ligga framför tv:n åh lata!
Va där idag oxå åh idag känns de verkligen att jag rört på mig, speciellt i armar & magen.





Nee nu ska jag sätta fart lite för ska hämta energibullen strax åh efter de blir de hem åh dra fram snabeldraken sen lite myspys med melvin ♥
Va föresten till bvc igår åh shit vad han växer, 95.5 cm åh 16 kg :) Börjar bli stor kille nu så till sommarn måste vi åka iväg till liseberg för han får ju åka rätt mycke nu men antar att de blir farfarsbilarna 20 varv :D


Kommentarer
Postat av: Nathalie Björlin

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):)



Snart får han en kusin oxå¨, som han sen kan åka farfars bilar med:P

2011-01-13 @ 16:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0