Tisdag..


Ska snart gå iväg till jobbet, sitter åh lyssnar på Jonas som försöker få melvin att sova vilket inte går alls, jonas försöker med allt åh melle bara skrattar.Är detta trotsåldern tro? Jag vet att de är så åh jag avskyr de verkligen!Va jag sådär jobbig åh dum? :)

Va åh träna med L idag oxå, skönt att få röra lite på sig.Åh skulle varit ledig tors-fre men får visst hoppa in på mitt andra jobb.Tråkigt men de ger ju pengar åh de behövs verkligen nu när J är sjukskriven.Han skulle åka till gbg på röntgen imorrn så jag hoppas dom ger ett svar med en gång.
Nu ska jag fixa lite till innan jag börjar..blir en promenad till jobbet nu när de är så fint ute!




Längtar till värmen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0