Jaha..

¨
då vare dags för lite uppdatering!Va nästan 1 månad sen,,men jag har ingen ork eller lust plus att min sida ser hemsk ut åh har inte haft ork att göra nåt fint med den heller.Men har tagit hjälp så vi får se när de blir klart.

Nu har jag iaf fått jobb så jag jobbar på cleves här i skoghall, sen har jag även lite helgextra på bohus service partner.Är ju inte lätt åh få en heltid idag så jag tar allt jag kan få :)

Konstiga när man sitter här åh försöker komma på några ynka ord så försvinner dom på direkten..åh så mycket nytt har inte hänt..men jag ska försöka va bättre på att skriva här ;)


Nu ska jag ta soffan för min rygg sprängs snart!


Kommentarer
Postat av: Nathalie Björlin

Det är Malin (som var med på babyshowern) som har fixar min bloggdesign:)

2011-02-07 @ 22:15:33
URL: http://nathaskakburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0