Jag klara de ;)


Så sjukt stolt över att jag klara med ett pass spinning, dock 45 min men de räckte gott åh väl för mig!Har ju noll kondis men tror ja ska försöka börja smått med 2-3 spinningpass i veckan åh köra i min egen takt så ja får upp flåset :) åh på samma gång kanske minska några kg i vikt! :D

Imorrn åh fredag är ja ledig! Så imorrn ska hela familjen + familjen daggert bli med till leklandet.Hoppas ja orkar stoja så jag inte har världens träningsvärk :) Ska även besikta bilen åh en sväng till tippen åh slänga massa skit som ligger på balkongen!Åh tänk om de kunde bli lite värme så man kunde sitta på ballen med tjejgänget åh ta en öl, fy fan va härligt!
Föräldramöte är de ju oxå imorrn så hoppas vi kan lämna M hos Lisa så bägge 2 kan bli med.

Nu blire mysbyxan på för snart kommer J, vi ska ta revansch i yatzy åh varje gång förlorar jag mot han!


Sen får jag väl säga Hej då till Arne som valde att åka till sin käraste i himlen åh alla andra änglar däruppe!

R.I.P Arne ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0