Tandis!


Snacka om bloggtorka men jag har fullt upp med åh läsa andras bloggar :D mycke roligare åh läsa andras än att knåpa ihop nå få ord jag kan få fram! haha

Vart till tandis idag åh gick väl rätt bra med tanke på att de va 4 år sen ja va där sist, trodde de va löständer nästa.Men ja åkte på att laga 4 småhål jag haft länge så tid för de fick ja i slutet av månaden.Åh ja skötte tänderna utmärkt åh lite tandsten vare oxå med tanke på sistgågna besöket.

Imorrn är jag ledig, även fredag vilket är skönt men ändå inte för jag jobbar gärna så mycke de går.Men jag hoppas iaf på bättre väder dom dagarna så jag åh melle kan va ute åh leka.Åh moster har jag inte blitt än, jäkla unge säger ja bara.Alla vill ju att han ska titta ut så de är dags nu LIAM ♥ Moster vill snosa bebis!











Min sötnöt!





Kommentarer
Postat av: Nathalie Björlin

<3 :):) Länka din blogg på facebook så folk ser att du har uppdaterat :):) <3

2011-04-09 @ 21:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0