Onsdag


Hej!

Vet att jag är urkass på att uppdatera men jag har fullt upp sen är de mycke roligare att läsa andras bloggar, fattar inte vart dom får allt ifrån.När jag sitter här så har jag knappt nåt vettigt alls åh skriva om.

Kan ju börja med helgen som bestod av 2 år kalas, tacomys hemma hos Martin, Lisa & lilla Ellen, söndag va jag till liseberg med lillis, kim & jimmy.Va ju jättekul men man är inte 12 år längre, vi va helt slut efter den dagen :)
Igår så börja ju de bästa programmet, IDOL :) shit vad jag gillar de.Idag beställde jag en ansiktsbehandling jag fick av mina vänner när jag fyllde 25 år så de ska bli skönt åh få utnyttja den!Ska snart till arbetsförmedlingen oxå, helt värdelöst men har en del frågor gällande mina praktik jag fått.Chefen där ville ha arbetsgivarintyg åh pratar bara massa konstigt.Jag är ju där på en arbetspraktik så varför ska man då ha ett arbetsgivarintyg där de står en massa timmar man jobbat?
Ah får se om jag får nån hjälp på AF.Ska till grums senare på en smyckesvisning så får hoppas jag säljer bra.Så denna månad har jag varit flitig, fått in 6 st bokningar :D

Nu blire duschen sen tar jag cykeln till AF.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0