Bullbak

Idag känner jag att humöret är på topp, de börja med att jag & melle tog cykeln till dagis istället för bilen åh för åh va exakt så är de 5,4 km enkel resa vilket innebär att ja faktiskt cyklat 1,8 mil idag!Jag är riktigt stolt över min insats :) Jag har ju noll kondis men de tog bara 40 min fram åh tillbaks.Så detta ska få bli en vana iaf nu när de är torrt på backen.
Efter cykelturen börja jag med mitt bullbak åh de lukta riktigt gott här inne.Så är de nån som vill komma på fika så äre bara säga till ;)

Om ca 2 timmar ska jag hämta melvin från dagis men denna gång blir de bilen för vi ska åka till melvin mormor sen.Så får väl ta med lite nybakade bullar åh bjuda på.

Nu ska ja ta lite lunch!

Kommentarer
Postat av: Sanna

SV: Ja det låg på hammarö det vi va sugna på

2010-09-02 @ 18:43:01
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Sanna

Sv: nä de va ett rött hus vi ville ha

2010-09-03 @ 08:57:52
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0