Ursäkta röran!


Försöker designa om min blogg men går inte riktigt som jag tänkt mig! ;(
Gick hyfsat bra på jobbet idag, fick stå åh scanna mest hela tiden åh de är så jäkla kallt där inne så till slut kunde jag knappt bläddra sida i fuskboken.Men de sista stunden fick ja va på golvet åh leta reda på rätt burar för alla pkt åh de va fan inte de lättaste, såg nog ut som en yr höna medans ja sprang runt bandet..

Men nu blire läggdags för imorrn ska jag göra dubbelpass :) gött med lite extra cash även om ryggen inte verkar gilla de.




GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Janni

Jag har praktik två dagar i veckan och då är Lilly med sin pappa!

2010-10-21 @ 14:52:58
URL: http://innaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va kul att få göra nåt annat..jag börja jobba extra när melvin va 4 mån åh de va så skönt att få träffa folk :)

2010-10-22 @ 07:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0