Andra dagen


Jepp snart bär de av till dagis för att lämna melvin för snart ska jag iväg åh göra mitt andra arbetspass :) Kul att äntligen får nåt åh göra & ett RIKTIGT jobb!
Gårdagen va tung men ändå rolig..hade ont som faan men de va ändå kul och timmarna gick fort.Fick testa åh köra trucken oxå, jag tog mitt truckkort för 5 år sen och har sen dess aldrig använt de så kan säga att jag såg ut som en bambi på hal is eller kanske en kärring som haft sitt körkort alldeles för länge åh inte alls borde va på vägarna :D





Gud vad jag längtar tillbaks!Avskyr kylan!


Kommentarer
Postat av: Janni

Åh, är det Kreta?

2010-10-21 @ 14:51:29
URL: http://innaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ah men visst :) inte dåligt att du såg de :)

2010-10-22 @ 07:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0