Har inte haft nån ork till nåt..

Hej!

Ska försöka bättra mig men har vart så himla mycke nu! :( Melvin fick ju nåt virus nästan direkt efter sin första öroninflammation åh efter 5 dagar med feber så fick vi gå till VC åh då visa de sig att han hade en kraftig öroninflammation på höger öra.Så de blev återligen en pckur.Och ändå sen han börja med första kuren har han haft typ som nässelutslag som kommit åh gått från mitten av feb åh inatt hade han feber så vet inte vad de blitt med han...snorig har han blitt oxå men han har vart frisk 1 vecka sen blitt sjuk åh så har de hållit på så sen i februari!
När ska de ta slut!?Man blir ju så less för man vill ju att han ska va frisk åh kry och kunna gå på dagis som han älskar.De drabbar ju även oss så fattar inte vad de är med sjukvården idag.Han skulle fått en remiss till barn&allergi avd med sjukhuset skicka tillbaks till vc på krp där vi tillhörde förut åh nu har jag fått en telefontid med den läkarn han hade.Men va faan en telefontid ser dom ju inte hur han mår!Mer allergitester måste ju göras!!


Sen mitt i allt håller vi på att renovera hans rum så ser ju ut som fan här nu men förhoppningsvis inte så mycke kvar.Vi har rivit tapter,sätt upp gipsskivor, spacklat, tapetetsera cover up tapet åh börjat måla på den.

Men sen är de taket kvar, min fondvägg som ska målas, sätta list & montera en garderob.Men de kommer bli fint iaf! :)

Nu ska ja fixa lunch!



Här kommer lite bilder på renoveringen :)




Dessa färger va i rummet innan..så ganska färgstarkt :P








Så sen när de börjar ta fart så ska jag lägga ut fler bilder!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Men Oj, har du krävt en remiss till gripen, barnallergimottagningen! Visst är det jobbigt när man aldrig blir tagen på allvar :(



Du får gärna komma hit nån dag på kaffe :)

2010-03-21 @ 14:23:55
URL: http://missmellan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0