Ännu en hemmadag..

Börjar bli riktigt tråkigt att va hemma nu men har för ont för att gå till jobbet.Positiva är att melvin iaf gick till dagis idag..för nu ska de banne mig bli slut på massa sjukdomar!

Åh jag har ju haft som knivhugg i magen åh varje gång jag äter så gör de gör ont så känns som jag ska spy av smärta.Men så ringde pappa förut åh han har ju vart här i veckan åh hjälpt jonas och han hade oxå fått ont i magen åh även spytt imorse så bara hålla tummarna för att de inte är magsjuka.Vi drack ju vattnet av misstag när man skulle koka de så kan ju va de oxå?

Rummet börjar ta fart iaf, nu är rummet målat vitt, så nästa steg blir väl att göra regeln till gareroben skulle ja tro, sen alla ränder jag ska måla får vi göra nån helg när verktyget är tillbaks.
Åh jag har verkligen inte tid att va sjuk för på lördag är de dop för Ellen och söndag ska jag ha mitt första party med nya kollektionen :)

Mer bilder på rummet kommer när de börjar se ut som ett rum..

Kommentarer
Postat av: Jojo

Heej! Hoppas att ni börjar må bättre!! Du kan absolut ha nötter på festen ingen fara!! Så länge jag inte äter någon så är det lugnt! Kraaam

2010-03-25 @ 13:11:31
URL: hhttp://www.rockjojo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0