Paus..

Hej!

Tror jag får göra en lite paus ett tag för känner att de varit så mycke med flytten & allt och kommer nog va de några veckor framöver oxå :) Hoppas ni har överseende med de ;)

Ska ju försöka lägga ut lite bilder på nya lyan men de blir när vi kommit i ordning lite mer,så en före & efter bild får de nog bli.Tanken är att vi ska renovera lite men sånt tar ju tid.Men ni får ha tålamod :)


Joo måste bara säga att nu har mina katter fått ett nytt kärleksfullt hem som består av en matte & husse sen 3 småkillar och plus en massa höns, kycklingar & nån tupp.
Men SAKNADEN är STOOOR!ingen katt som kommer springandes när man kommer hem, eller nån som rafsar på dörren när dom vill komma in i sängen åh kela.
Ni kommer alltid finnas inom mig, älskar er mina goa katter










Kommentarer
Postat av: elina

Härligt att det löste sig med kissarna, det gör mig glad oxå :)

Lycka till med flytten!

Kram

2010-01-18 @ 14:27:45
Postat av: Linda

Du har fått en award/utmaning av mig, kolla in min blogg!

2010-02-02 @ 22:31:00
URL: http://hubbelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0