Rear snart ut min kollektion..

Hej!

Igår så va jag till frissan där jag fick fina naglar, målade tipparna i nån jeansblå sen vart de nån sten.Ska ta kort åh lägga ut så ni får se.Åh senare på eftermiddan så åkte jag, melle & älskling till expert där vi shoppade ny kyl/frys.En samsung blidde de i svart :D så på måndag får vi de åh de åker äntligen de gamla ut!




Såhär ser de ut, snyggt va?

Jo den 1-14 mars säljer jag ut min smyckeskollektion till halva priset då jag får vår/sommarens 15 mars så säg till om nån vill boka ett party!

Kan lägga ut lite bilder på olika smycken som de kommer bli rea på för ni som inte bor i närheten så skickas de hem till er så de är absolut inga problem! :)


Här kommer några favoriter ;)


               








Så bara shoppa loss nu!
Ni hittar fler på www.likadesign.se


Kommentarer
Postat av: carro

Tack :D det är gelénaglar jag sysslar med. kul att vara modell och få fina naglar :D



/Carro

2010-02-09 @ 18:18:34
URL: http://stylecarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0