Nej nu får de RÄCKA!

Ja som ni vet så börja ju allt för en vecka sen, melvin fick ju magsjuka spydde hela kvällen men onsdag va de bra men då fick han istället hög feber & blev jätteförkyld.Febern höll i sig till lördag natt trots alvedon.Söndag tyckte vi att han mådde bättre åh jag skulle ju iväg åh jobba & jonas spela match så han va hos sin farmor nästa hela dagen.När vi va hemma så kom hon hit med han åh sa att han nog inte mår så bra för han ville inte äta, knappt dricka och va allmänt borta.Så bestämde mig för att ha han hemma på måndag och istället åka till dr.Väl där så visa de sig att han hade en öroninflammation!
Vad har ha gjort för ont som ska få allt detta?Mammas prins ♥
Vi fick skulle iaf åka till bergvik för att hämta ut pc åh de va ju kaos på apoteket för deras system hade fuckat upp sig så dom fick ringa in receptet så fick gå åh strosa runt ett bra tag innan ja fick åka hem.På kvällen när ja skulle ge han första dosen så skrek han ju som vanligt när han ska få medicin.Men efter några sek så spydde han ner hela mattan, oh nej tänkte ja nu är han allergisk så ringde sjukvårdsupplysningen åh där sa dom hur kan dom ge han sånt för de smakar ju värre än ruttet!
Så de va bara att vänta tills idag så jag ringde nu på morgonen åh dom fick skriva ut ett nytt recept till han nu.Inte nog med att skitmedicinen kosta 188 kr för 40 ml!så hoppas inte dennna är lika dyr för denna månad blir de knapert!

Nu ska jag göra mig klar för att sen gå ner till apoteket åh hämta ut den nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0