Magsjuka...


Ja igår fick melvin magsjukan :( han bara kalva ur sig i massor!Så synd om han för han grät varje gång han spydde, kanske lik mamma sin för de är nät åh jämt jag orkar hålla mig för gråten.Så jäkla äckligt så hoppas jag slipper denna gång!
Åh äntligen så har ja fått en praktikplats men har inte börjat än då facket måste godkänna de, men längtar så.För chefen & de som jobba där verka supergoa åh hur ofta äre som man brukar gilla chefen? :)

Melvin ligger & sover nu så har lite tid för mig själv.Så himla sugen på att börja måla i melvins rum men eftersom vi inte har nån dörr dit kan de bli svårt, men tror jonas mamma skulle ha honom då, så de kommer bli av iaf! :)

Dags åh ta itu med tvätten, blev en massa tvätt eftersom melle spydde ner allt men tur de går åh tvätta..



Kommentarer
Postat av: Em

jag har nominerat dig till mitt blogawards.. kolla in mitt inlägg blogawards så vet du vad du ska göra

2010-02-23 @ 08:01:17
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0