Lördag morgon..


Idag klev vi upp strax efter 7, något trött men gick bra när man väl öppna ögonen :) Han vakna ju fler ggr men bara han fick sova när mig så somna han om igen.Nu lyssnas de på moraträsk för fullt, nog ett favvoband här tror ja ;)

Gud vad jag längtar till söndag, inte jämt man gör de men just nu gör jag de för då kommer min älskling hem.Han har ju varit borta sen i onsdags.Åh på måndag får vi hämta vår snygga kyl&frys :)
Idag är de tänkt att vi ska ut åh åka bob jag & melvin, bara de blir lite varmare för han är inte så bra i luftrören :/

Nu fick jag lite bloggtorka åh kom av mig helt så försöker senare om de kommit igång ;)



Mina smöppar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0