En helt vanlig dag..


Hej!

Nu va de allt ett tag sen man skrev åh ändå hyfsat många som vart inne & kikat.Kan säga att ganska så mycke har hänt den senaste tiden.
Min kompis Annelie ska gifta sig, hur kul som helst!Sen fick jag veta att min kära granne som numera bor i uppsala fick sin efterlängtade lilla knodd, blev en flicka :) mer vet jag inte då hon säkert är väldigt sliten.
Har även fått åka in med Melvin till akuten då han hade hög feber i 4 dar sen svårt med andningen, är ju bättre nu iaf..tack åh lov!Gör ont i mammahjärtat när man ser hur hjälplösa dom blir.

Hur som helst så har vi snart bott i nya lyan i 3 veckor, stormtrivs :) Ska försöka göra ordning melvins rum bara vi får fram en dörr, då dom som bodde innan tagit bort varenda dörr utan till toan..så hoppas att jag kan komma igång snart.

Helgen va en kul & skön helg, lördag blev de bowling med Kim & Lisa åh jag vann första serien :) måttligt STOLT!Söndagen spenderades i kilenegården med Lisa, Kevin,Lillis & Jimmy.Åkte pulka & grilla korv så tror vi va ute lite mer än 2 timmar.

Men nu är de dags för sängen men nu har ni åtminstonde fått lite mer uppdatering :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0