1 vecka kvar..

Snart alla hjärtans dag, egentligen ingen speciell dag tycker jag bara att alla gjort de till de.Men visst är de kul att bli uppvaktad med nån fin blomma eller så ;)
Imorrn ska jag till frissan & fixa naglarna :) så kul, men vilken färg ska man välja?
Melvin är vaken fortfarande :( gaaah!vet inte vad ja ska göra för blir tokig på att han aldrig får ro till att lägga sig i tid.Nån som har nåt bra tips?Han brukar sova mellan halv 8 & 9 men de är alldeles försent tycker jag, helst av allt skulle ja vilja att han somna vid 19-19.15 så man kan få lite egentid.

Men blir väl bättre får vi hoppas..ska ju köpa ny säng till han så de kanske kan gå bättre.

Nee nu ska ja glutta på tv en stund till innan de blir natta..måste ju va pigg tills imorn ;)

Kommentarer
Postat av: Marre

Fransk manikyr är snyggt :)



Svar: Åh, jävlar vad dyrt! Mitt kommer nog bli lika dyrt, hoppas mamma hjälper till med balen också :)

2010-02-08 @ 15:29:29
URL: http://confessionsbymarre.blogg.se/
Postat av: Carro

Svar: Hej! Jag har inte gått i skolan för detta, har lärt mej genom att själv vara en frågande kund och har ett brinnande intresse+ övning, övning, övning. Jag gör bara naglar på mina vänner. Vet inte om jag vill plugga till det, men det vore kul!



Mvh

Carro

2010-02-08 @ 15:39:39
URL: http://stylecarro.blogg.se/
Postat av: Sanna

vart fixar du naglarna och vad kostar det ?

2010-02-09 @ 22:11:54
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0