Tack Tomten!


Igår fick jag & J vår julklapp åh inte trodde vi att vi varit så snäll, fick en helt ny tvättmaskin, så tack snälla tomten!
Igår va jag till dr med min handled och jag blev sjukskriven året ut :( tråkigt men samtidigt skönt för då vet jag att ja kan vila upp mig.Va på en jobb intervju igår oxå, de gick väldigt bra så ska få gå på utbildning åh efter de bestämma mig om jag vill vara kvar, visserligen bara helg extra med som chefen sa nu så fanns de mycke mer tid att få så jag får hoppas min rygg orkar med de.

Snart ska jag & melle åka till jobbet åh lämna sjukintyget till jobbet efter de ska ja hämta upp pappa sen ska vi vidare hem till mamma, ska hämta granen jag fått låna.Vi slängde våran förra året, den va från pappa så den hade ett par år på nacken.Så skönt att vi slipper köpa en egen för då spara man nån kr.
Åh kan ni tänka er att de bara är 2 dar kvar tills tomten kommer, längtar otroligt mycket!Inte för att jag kommer få så mycke men att se melvin slita i alla sina pkt får en att tänka tillbaks på hur man själv va som liten. Dom små har de allt bra!




Såhär såg våran gran ut förra året, får se om den blir lika fin i år :D


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Myyyyyys :D

2010-12-23 @ 16:05:37
URL: http://nathaskakburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0