Snart moster!


Ah de är jag som är tillbaks efter en paus på några veckor.Inte haft ork eller lust att blogga.
Har väl hänt rätt mycke sen jag blogga sist.Började med att jag fick jobb 19 okt för att va exakt men de tar tyvärr slut 31 dec.Sen ska jag bli MOSTER den 28 mars, min yngsta lillasyster ska få en liten prins!Åh jag som längtar efter lukten av bebis :) så snart får jag snosa!
Ska träffa en tjej imorrn angående ett jobb jag sökt så de är skönt att man kommer ha nåt jobb om jag inte får dom andra jag sökte.Får veta i slutet av december så jag hoppas verkligen.

Snart jul och jag som tänkt få alla klappar klara innan men så blev de inte, har mina syskon kvar, pappa & nåt mer till Melvin men sen är jag klar.Och julen ska firas hemma hos mamma med gubbe.Ska bli kul!Sen firar vi nästa jul på juldagen hos J:s mamma.Kan inte fatta att de bara är 4 dar kvar till jul..åh som Melvin längtar även om han är lite smårädd för tomten :)
Åh efter all julmat åh nyår så ska de bli ett nytt år, jag ska nämligen börja träna!

Men nu ska jag fortsätta slå in lite klappar!



En gammal tomtebild på min godning! ♥


Kommentarer
Postat av: Nathalie Björlin

:D <3

2010-12-20 @ 13:27:06
Postat av: Annelie

uhhh så goo!! Stor kram på er!

2010-12-21 @ 12:19:46
URL: http://orientalgoddess.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0