Tankeställare...



Hmm ah man fick sig verkligen en tankeställare.Prata med J förut och han blev tillfrågad om han inte ville flytta till norrland åh jag vet inte riktigt, känns ju kul att göra nåt annat än att bara bo i karlstad.Men man lämnar ju så många så just nu flyger de tankar genom huvudet.Vore spännande samtidigt som man inte vet om man trivs.Så man får ta sig en riktig tankeställare på vad man egentligen vill, men kravet är att jag måste ha ett jobb annars går de inte.

Åh har börjat med farmville, fan vad man blir inne i de.Skulle lagt mig efter idol för att jag va så trött men så va ja tvungen åh kolla om de fanns några jobb uppåt på kartan ;) åh så hamna man där.
Ska jobba imorrn oxå, chefen ringde så ska jobba 8-15 åh även lördag söndag så de är gött :)

Men nu ska ja försöka avsluta detta åh ta natten!

Godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Em

usch kan förstå att du har mkt på hjärnan nu! finns här om du behöver prata av dig :)

2009-09-25 @ 01:13:55
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Annelie

Ojoj,det var ett stort erbjudande ju!!! Spännande, vi får höras snart. Kram

2009-09-25 @ 08:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0