skrik, skrik åh åter skrik :/


Lämna Melvin på dagis nyss åh man blir så lessen när han verkligen inte vill utan bara skriker åh skriker.De liksom skär i hela hjärtat på mig när han sträcker sina små armar mot mig.Men jag måste ju lämna han och förhoppningsvis blir de bättre för varje gång.Men idag var de värre än igår.

Så nu tänkte ja se om de finns nåt jobb att söka nu när jag är ensam, kanske ska ringa runt åh fråga oxå.J ska till sjukhuset idag åh träffa en läkare angående hans hand så hoppas dom gör nåt åt detta för han är ju verkligen inte bättre.11.30 ska jag hämta Melle igen :) så idag blir de inte så lång stund men imorrn ska han va där tills 13.30 så då ska han få äta & sova.Får se hur de går de för igår när dom försökte så fick de ge upp för att han skrek när dom sluta skaka vagnen.

Neeh dags att ta tag i de som ska göras innan jag ska hämta prinsen igen ♥





Min cooling ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0