Myspys..


Hej igen :)

helgen har vart okej, jobbat fredag-söndag så har väl inte hänt jätte mycke.Men i fredas gick vi iaf på bio, flickan som lekte med elden.Superbra :P så helt klart sevärd.Sen i lördags åkte vi till stan åh kika lite..skönt att få göra nåt innan man åkte åh jobba.Och lördag va helt klart den värsta dagen ever!!va nästan ingen som kom in åh handla så jag åh C hade hur lugnt som helst.Stod nästan och sov ju ;)
Idag har vi vart till dagis men jag skulle väl vart där 30 min innan jag skulle lämna han några timmar men sluta att jag fick gå efter 15 min för han skrek så fort jag rörde mig :/ mammagrisen..hehe.Men sen gick de väl lite bättre, han skrek till åh från men dom sa att de går bättre för varje gång.Men iaf så åkte jag hem till mamma sen åkte vi till biltema, obs, willys, jysk & rusta och jag fick med mig jane hellens shampoo åh balsam:) åh fika för att pappa skulle komma hem till mamma & hjälpa henne med persiennerna.

Nu sitter vi här jag och Melle, har nyss ätit mat & lyssnar nu på lite musik.Snart väntar tv:n för de är väl idol ikväll? :D




Mina älsklingspojkar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0