Hipp hipp hurra!


Idag fyller mina kära syster 19 år :) så grattis till dig!Vi ses ju ikväll.Men nu har ja precis fått Melvin att sova, vart 2 timmar på dagis idag åh gick väl sådär, han blev lite putt när vi föräldrar skulle gå för att se hur dom blev när vi gick.E:s mamma gick de super för, han brydde sig knappt medans melle skrek åh grina, lite jobbigt men nån gång måste jag ju gå.De går nog bättre efter varje dag som går.Men imorrn ska pappa med han så får om J fixar de bättre.Så himla kul åh se när han leker med de andra barnen.Sen ena mamma där verkar skittrevlig åh hon är dessutom lika gammal som mig.
Håller på att tvätta, städa åh allt va de innebär.Måste ju va någorlunda städat när älskling kommer hem ;) hehe.Har inte haft nån ork så tummen upp för ensamstående föräldrar, jag beundrar verkligen er!Har somnat typ efter 9 varje kväll sen melle börja dagis i måndags :P
Idag blir melvin 15 mån, tiden går så fort åh jag tyckte inte de va längesen du låg i min mage.Åh nu har du blitt stor och börjat dagis.Längtar tills man får superfina teckningar & annat som dom gjort på dagis.Älskar dig så mammas pojk ♥

Men nu GRATTIS till dig SYSTER som fyller 19 ÅR IDAG!Hipp hipp HURRA!






Kommentarer
Postat av: Em

hihi ja kanske de :P grattis till melle :D

2009-09-24 @ 14:55:14
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vad kul att det blir bättre och bättre med Melvin på dagis=) Hur länge är inskolningen? Vi tittade på ett hus i skattkärr nere på Banvägen,men det var litet men charmigt;) Jag kan verkligen rekomendera er o gå på filmen,den var jätte bra! Men vi får höras snart och ta en fika=) Kram

2009-09-24 @ 16:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0