Hemklickat ;)



Hemma igen efter att ha hämtat melle på dagis sen åkte vi en tur till stan med M:s morfar.Förlängde abonnomanget så fick en helt ny mobil :) eller pappa fick.Sen tog vi lite lunch på sjökvistens, åh melle smet från morfar åh snabbt gick de så helt plötsligt va han i rulltrappan & pappa fick ju panik såklart åh framför melle stod en kärringjävel som vägra flytta på sig så Melle trilla ner ett trappsteg så han har röda märken på halva ansiktet :/ stackare!Men de gick bra som tur va.Efter lunchen åkte vi till lamberget där dom säljer barnvagnar för jag va tvungen och köpa en åkpåse till vagnen eftersom dom sover ute på dagis.Och de börjar ju bli riktigt kyligt ute.
Väl hemma satte jag mig vid datorn då jag fick melvin att sova.Så beställde hem lite nytt till gareroben ;)
Ett par jeans, en kortärmad kofta och 2 långärmade tröjor :D













Snyggt va?Jag gillert iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

ja eller ja har iaf registrerat som enskild firma ;) heh.. är så att jag är distributör hos herbalife och säljer massa gott därifrån som man går ner/upp i vikt av och mår bra, finns hur mycket som helst :)

2009-09-29 @ 16:36:15
URL: http://sommarslyna.blogg.se/
Postat av: em

snyggt :D

2009-10-01 @ 11:25:50
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0