Händelserika dagar..


Ja i lördags så fyllde min mormor 65 år :) så nu är hon en riktig pensionär :D Åt god smörgåstårta åh självklart hennes goda bakverk.Fick även veta att M & L fått sin underbara dotter, GRATTIS IGEN!Va till dom igår åh kika på henne, så söt och sååå LITEN!Så melle har verkligen fått tag på lammkött ;)
Senare på kvällen kom H, P & J hit åh käka tacos sen kika vi på Johan falk filmen, helt okej tyckte jag så sedugglig är den iaf.Just de lördag va jag & L ute åh svira..så helgen har vart helt super.

Nåt som inte är så kul är väl att pappa åkte till gbg igår för att han ska opereras idag så hoppas de går bra.Får hoppas att nån ringer åh berättar hur de gått iaf.Sen åkte J till timrå för att jobba åh kommer inte hem förens torsdag kväll så jag & melle får va ensamma nästan hela veckan :/

Han gjorde sin första inskolningsdag på dagis idag :) gick jättebra så ska dit imorrn igen.

Nu ska ja äta lunch innan mini vaknar men nu har ja gett er lite update iaf.

Kommentarer
Postat av: Em

ååh va kul att det gick bra på dagis :D

2009-09-21 @ 13:33:29
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hoppas det går bra med din pappa! och roligt att melle klarade förstad dagen=)Kram kram

2009-09-22 @ 14:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0