Fredag :)


Jaha då va de fredag igen, dagarna går alldeles för fort tycker jag.Va inte länge sen vi kom hem från kreta tyckte jag men de är ändå snart 1 vecka sen.Åh idag ska jag iväg åh jobba :) längtar faktiskt..hehe.Sitter åh lyssnar på världens bästa takida, den nya skivan är grym!Åh jag har vart jätteduktigt idag, vakna vid 9 gick upp åh käka frulle med goaste melvin sen tog jag en dusch för att sedan bege oss ut på en cykeltur.Va ute 1 timme exakt sen efter de åkte vi till lekparken så han fick gunga, åka rutschkana & bara springa runt.Skönt åh se när han har kul, lyser bus/lyckliglighet i ögonen :D

Så nu har vi precis ätit lite lunch bestående av grillad fläskfile åh klyftpotatis med beasås :P åt lite äpple innan oxå :D Märks att vi lekt för nu ligger han i mitt knä helt slut.Han somna på en gång typ.Så förhoppningsvis får man lite egen tid innan jobbet.
Nää om man ska försöka få han i sängen istället för ser inte alls bekvämt ut så som han ligger nu ;)



Sista dagen i värmen= trött & sliten Melvin ♥


Kommentarer
Postat av: Em

åå va kul :) hihi

2009-09-11 @ 14:04:44
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0