Shit vikken natt..


Sov jättedåligt inatt så är ruskigt trött idag.Jonas fick lämna melvin på dagis idag, skönt att ha nån hemma så slipper jag lämna jämt.Tror de är nyttigt att J oxå lämnar.Fick klä melvin rejält idag eftersom dom är ute när han kommer åh de regna ju inge dåligt förut.Så overoll & regnbyxor, han kommer svettas ihjäl :) så tur de finns ombyte!
Igår va Honken, lillis & Jimmy här åh kika på nya wallander filmen & melvin somna innan 8 igår, hur skönt va inte de ;) Han börjar bli dålig med, så hoppas vi klarar oss från sjukhusbesök för de är inge skoj.Skulle haft smyckesparty på lördag men blev inställt för de inte blev tillräckligt med folk så de va ju synd :( men kommer fler chanser.
Idag blir de nog åh småstäda lite så tar jag storröjet imorrn för då bör de hålla sig rent tills på fredag.Får passa på medans melvin är på dagis.Hade tänkt vaccinera melvin denna vecka men så läste jag på aftonbladet att dom inte ska ge små barn för att de inte är riktigt klart vad de innehåller.Så de va ju tur att man inte gått iväg än.

Snart jul med, längtar faktiskt lite för i år ska vi va hemma hos oss så mamma & hennes särbo/sambo & syskon kommer sen även jonas mamma, syster & styvpappa.Min pappa & farmor kommer förbi på morgonen.Kul för melvin att va hemma oxå, leka med alla sina julklappar :) Skönast för oss med!

Nee nu ska ja borsta tänderna sen kurra ner mig under täcket ett tag till..

Kommentarer
Postat av: Em

neeej missar julen hos er, ska ju va hemma med bobs familj, får komma någon dag innan och fira med er och ge eran present :)

2009-11-18 @ 22:26:39
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0