Onsdag morron..


Åh jag sitter åh lysssnar på Heart, riktigt bra men bästa låten är väl All I wanna do is Make Love to You eller Alone är inte så dum den heller.What about love är en rätt så bra låt de med :) finns hur mycke som helst åh tänk om de kunde finnas sån musik vi hade på 80 talet för fan så mycke bättre musik.Gammal rock, I LIKE!
Nog om musik..

20 novemeber ska jag ha ljusparty så den som vill får komma..Ska snart ta tag i städningen men de lockar inte direkt men måste ju göras.Jonas har kört melvin till dagis så får passa på medans han är borta.Imorrn ska jag ha smyckesparty hemma hos farmor åh sen har jag ett på lördag hemma hos Lisa.
Måndag den 16:e & 23:e ska jag åh jonas på astmaskola, ska faktiskt bli intressant och lyssna på.Bra att va lite förberedd när Melvin har de.Man vet ju aldrig vad som kan hända men peppar,peppar nu har de vart lugnt sen aug eller va de juli kanske.Skönt iaf!

Hur går de för er med julklapparna?Själv har ja köpt 2 st till melle, sen beställt 3 saker till svärisarna & mamma så jag är på god väg för shit va trist de är att va ute i sista sekund.

Dags att ta tag i dagens planer, sanbeldraken & skurisen väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0