Mer än 1 vecka..


Ah jag vet att jag inte skrivit nåt på mer än 1 vecka, men får ingen ork.Men sen när jag ligger i sängen åh ska sova kommer jag på massvis att skriva men inte när jag väl sitter här.
Idag blir de nog rätt lungt, försöka städa lite kanske är ju ändå så trist väder ute.De är mitten på november åh ingen snö, vad är de här för vinter?Melvin sov bra i natt med :D med lite hjälp av oss då.Men vi gick upp halv 9 typ så jag klagar inte.

På fredag ska jag ha ljusparty åh de ska bli mysigt för de är ju de man älskar mest med hösten, tända ljus & burra ner sig i en filt.Vi har bokat in liseberg på schemat oxå, så helgen den 18-20 dec åker vi.Längtar till tusen!och hoppas verkligen melvin uppskattar de i år, förra året va han ju så liten, men han va faccinerarad av alla ljus så de borde han bli i år med.Tomten kanske inte är nån hit i år men de märks ;)

Nu ska ja väcka min "man" så vi kan käka frulle för börjar kurra i magen.


Bilder från förra året på liseberg..
















Kommentarer
Postat av: EMELITA - STRAIGHT FROM MY HEART

Det ska bli super kul! :-) den kostar 2200, vet inte riktigt hur bra den är men det lär jag få se :-)

2009-11-17 @ 11:24:03
URL: http://emelitao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0