Goa fredag!


Igår va en toppendag tycker ja, kvällen avslutades med ljusparty & va riktigt trevligt!Tack alla som kom:) nu är kruxet med att välja nåt man vill ha oxå, fanns ju så mycke man ville ha åh har 660 kr att handla för.Kan ni inte hjälpa mig?gå in på www.partylite.se
Så kan ni ju hjälpa mig välja :) efter att ljuspartyt va slut så kom honken & jimmy för att se idol, åh reza åkte ut.Nästa gång kommer de bli skitsvårt ju för alla som är kvar nu är ju mina favvosar.Men att erik fick stå mot reza va ju chockande..han bör ju vinna!

Nee nu ska jag ta åh göra nåt vettigt, typ bädda sängen och duscha om jag får för melle.

Åh ett stort grattis till Kalle som fyller 59 år idag :) hipp hipp hurra!!

Kommentarer
Postat av: Em

nej ädelost fast på tub :) det är asgott :) jag blev bjuden på det under min praktik :) fett gott var det :)

2009-11-24 @ 11:16:38
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0