Wiplash!


Ah va ju till läkaren igår för att kunna få ett nytt invaliditetesintyg åh tror de gick bra för av de han såg så sa han att ja defintivt har wiplash och hur skönt va inte de att höra!tog bara 9 år för nån åh säga att de va så., och de är ju de vi trott hela tiden men blitt avisade av andra läkare.Men kändes så skönt att få höra de för då vet man att man inte larvat sig utan att de verkligen varit som vi trott åh att ja inte alls fejka.
Men som han sa att de finns ju inget att göra åt men man får göra de bästa av de istället.Kan ju inte ge ut allt för de för nu har jag melvin oxå, mitt allt sen jonas såklart.Han är ett stort stöd i allt detta med för så mycke han fått hjälpa åh stötat mig när de tagit slut på energi.

Idag har jag åh melvin dammsugit, eller ja har gjort de åh han jagat den ;) men nu ligger han åh vilar och hör åh häpna, han ligger i sin säng men han somna visserligen på mig först men får se om han sover ett tag för sen ska vi göra oss klara för att åka in till stan åh fika med linda.Ska bli kul för henne har ja nog inte vart med på månander.Ledig i helgen me så de blir lite kalas hos larsson så får se om melle får va hos sin farmor på kvällen för blir så jobbigt för han åh va med oss när de är stökigt och hög volym på allt åh alla.Så hoppas han får va hemma hos sin farmor, styvfarfar och faster lisa.

Nee du blire nog en dusch för antar att linda ringer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0