Suckers...


Jag vet att jag suger på detta men nu har jag inte tänkt på de för har vart så uppe i varv.JOnas har ju fyllt år så helgen va full sen kolla vi på lägenhet igår så nu hoppas man bara att den blir vår.En del jobb men de borde man få tillbaka när man säljer.De va typ vi åh en massa pensionärer så bara hoppas deras pension är dålig för vi vill inte gå upp allt för mycke i pris med tanke på att köket måste totalrenoveras åh bara de går väl på 30-40.000, sen ska de läggas igen lite dörrar, byta tapeter, lägga nytt golv.Ah ni hör väl hur mycke de kommer kosta kanske.Åh sen är inte allt gjort på en gång.Inflyttning skulle ske omgående me så vi får väl se om de går att göra en deal.
Åh jag som ska börja jobba så mycke nu oxå sen att vi åker utomlands i augusti.Men lägenheten är inte vår än, budgivningen börjar på fredag med troligtvis på måndag.

Så håll tummarna för oss!


Nee ska väl göra mig lite i ordning för farmor ringde för en stund sen åh ville ha skjuts hem..melvin sover nu men får väl passa på att göra mig klar så att de bara är att åka sen för kl 14.00 ska ja till banken för att kolla om lån.Sen hade ja tvätt i sikte men får se om ja hinner lägga in nåt, tar ju sån tid sen att maskinen inte är så stor :/

Men ska försöka uppdatera mig om lägenheten men kan inte lova nåt, är väl så uppe i varv då me ;)

Kommentarer
Postat av: | T i N A |

Oh. håller verkligen tummarna för er=) Men jag hoppas att den ligger i skattkärr iaf;) puss

2009-05-15 @ 01:08:34
URL: http://thaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0