Sååå dålig...


Helt sjuk va dålig jag är på att uppdatera men har jobbat hela helgen åh sen minns jag inte riktigt va jag har gjort..men jonas har ju fyllt år sen har vi vart på dop åh så.
Tror de tog slut på ord för blev helt tom i skallen men har ju jobbat åh inte vart hemma sålänge sen är ja lite trött så är nog dags för sängen snart.
Men imorgon ska jag åh melvin åka in till stan så jag får gå till arbetsförmedlingen åh höra hur jag ska göra med allt., sen måste vi ringa barnomsorgen.Tisdag ska jag till nån läkare som advokaten tipsat om, ni som inte vet så ska jag göra ett nytt invaliditetsintyg (vart med om en bilolycka för 9 år sen) så är lite nervös för hur de ska gå och vad han ska säga.Torsdag ska ja lämna in bilen på verkstad då dom ska kolla vad allt som ska lagas ska gå på för att sen skicka de till if.Åh fredag hade ju Lisa tänkt ha grillkväll för tjejerna men får som sagt se om jag har nån bil och larsson skulle ha kalas på lördag men har inte jonas fixat barnvakt så är jag åh melle hemma och myser.


Nu blire natta :)




Erkänn att jag är väldigt charmig nu? ;)



Kommit på att lipa är väldigt skoj ;)



Leker söt!




What?




Min lille plutt, gud va mamma älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: | T i N A |

Men då... han är verkligen så otroligt himla vacker. Finns inget barn som är charmigare=)

Puss till er, och lycka till med bilen och nacken.

2009-05-25 @ 00:56:53
URL: http://thaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0