Älskade du..


Sitter med världens goaste,finaste prins i knät,han betyder verkligen allt!Åh han är bara min..älskar dig så himla mycket Melle! ♥ självklart är du pappas med.

Idag har inte hänt så mycke, jonas fixa bubblan så han åh melle har nåt åh åka i när jag börjar jobba.Annars har de varit lugnt.Hunnit städa lite, vilat åh melvins morfar kom förbi och han som alltid blir lika glad när han ser moffa :) Jonas är ju på återträff med högstadiepolarna så jag åh melvin myste framför tv:n med en film, frozen river..helt okej.Va tänkt att crille skulle komma förbi men är så himla trött plus att jag inte mår bra, ont i halsen, fryser.Melle mår lika fast nog lite värre då hans näsa bara snorar :/

Imorrn kommer Melvin farfar & gammelfarmor hit för att gratta jonas som fyllde år förra helgen.Kul att han får träffa dom oxå för de händer inte för ofta tyvärr.

Dags att lägga ner lillen i sängen för kan inte va behagligt för hans lilla rygg att sova sittandes fast lutandes mot mig.

Godnatt allihopa!





                                          Här va du inte stor lilla hjärtat mitt!

Kommentarer
Postat av: moonzanna

hahah det tror jag inte ;) du är nog förhård mot dig själv ;) och sen handlar det nog om vart man köper byxorna...VeroModa tex har ofta byxor som blir pösiga i rumpan



vi kan ta en shoppingrunda någongång om du vill..inte problem !

2009-05-17 @ 18:39:50
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sweet!

2009-05-17 @ 18:47:18
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: moonzanna

hahah det lät mystiskt ;)

2009-05-18 @ 18:24:02
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0