Utekväll med J´s jobb


Igår va vi ute med J´s jobb, riktigt trevligt.De är ett skitbra företag för dom unnar sina anställda lite kul oxå och nån gång får deras respektive bli med :) de blev lite tilltugg med valfri dryck på nöjes medans vi väntade på att få börja bowla.Jag fick va med tjejerna eller ska man kalla dom de "äldre" men kom 2:a i mitt lag för Eva lyckades komma på hur man gjorde så hon gjorde strike gång på gång.Men skiljde 10 p på oss.

Vid 8 draget skulle vi vandra vidare till harrys för att äta 3 rätters :D mycke gott men förrätten va ingen höjdare.Men fick ju an åh äta lite av de men rått kött är väl inge åh rekommendera..va ju så tunt skärt så va typ som kallskuret men inge hit för mig.Jonas tog nån kallrök lax vilket jag inte heller gillar.Men resten av maten va super.Varmrätt blev de 200g biff med egengjorda klyftpotatis, majskolv, lökringar, aromsmör och nån sås med chilismak.Efterrätten va godast av alla :) jordgubbar med vaniljglass, citronmeliss med vit chocklad över!Mums :)
Min snälla syster va barnvakt så hon fick sova här inatt.Sen är de så lätt att lämna han till henne då hon är av en favorit, han lyser upp hela han när hon kommer.Men inget slår moffa!


Jonas & melvin ligger åh sover så blire väl en dusch snart för vi hade tänkt åka till banken åh ta ut pengar så vi kunde betala resten av resen.De är inte lång tid kvar tills vi åker, 2 mån går ju fort sen att ja ska jobba en hel del.




Jonas förrätt





Åh min..så vilket ser godast ut?

Kommentarer
Postat av: Emelie

mums va gott med mat :) är ashungrig :P hihi dom kom till fotbollsplanen och han sken upp som bara den när jag kom med en fotboll :) vi lekte, o de va en som sa att det kunde varit min unge för han tyckte vi va så lika :)

2009-06-06 @ 13:52:09
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0