Shit vad tiden går!



Ah snart är min prins 1 år!helt sjukt vad tiden gått fort, jag tyckte inte de va alls länge sen jag gick men den stora kulan till mage :D längtar faktiskt tillbaks lite.Så mysigt med den där magen åh när man kände hur du knuffa & sparka därinne.Den dagen då du föddes kommer jag aldrig glömma, ett datum som bränt fast i hjärnan.Min älskade godning, älskar dig SÅÅÅ MYCKET!Så nu till veckan blir de fixning för din dag, det ska bakas & städas så de är fint när du får dina gäster.Har ju tänkt att de ska bli fint väder så vi kan sitta ute men de märks.


Midsommar blev inte så kul i år heller, förra året låg jag på sjukhus vid denna tiden med en liten Melvin i magen :D åh detta året blev de jobb hela helgen och återstår en dag..16-22 imorgon.Sen är jag ledig tills på torsdag så de ska bli skönt för onsdag fyller ju Melvin år och då vill ja såklart vara hemma.Kalaset ska dock inte va förens på lördag.
Nej nu blir de dags för sängen..trött efter allt jobb idag & igår, vart hur mycke som helst och göra.
Ska se om jag kan fixa bilder från midsommar, jonas som tagit några få på Melvin, midsommarstången & allt annat folk :)

Godnatt!








En utmattad mamma & en nykläckt söt Melvin ♥






Åh såhär söt är jag nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0