Kalas :)


Jepp imorrn blir de Melvins första kalas..ska bli riktigt kul faktiskt.Va så längesen man hade eller va på såna kalas.Åh jag blir lika glad av att se när melvin ska öppna sina paket som om de vore mina egna.Kommer nog aldrig bli vuxen med de där, älskar att öppna paket :)
Så de blir kalas i trädgården hade vi tänkt för de är ju ändå så fint väder sen finns de lite parasoll att sätta upp så att de ändå finns lite skugga för solen ligger på som värst mitt på dagen här.Ska försöka att ta en massa kort iaf, för de är ett måste.Han måste ju kunna se bilder på sitt 1 års kalas när han blir äldre.
Har iaf hunnit bakat bullar, de gjorde ja i veckan åh kakor orka ja inte göra i den här värmen så de blev köpta :) tårtan fixar ingmar!Min ängel tror ja :D gillar annars att göra tårtor men jobbat en del så har inte haft orken när jag kommit hem.

Nej nu blir de nån smörgås eller nåt för vi skippa maten idag..inte haft ork efter jobbet att laga åh värmen gör att man inte blir hungrig så de är bara Melle som fått riktigt med mat i sig.Han är såklart viktigast!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0