Jippii!


Ah har inte haft tid att skriva förens nu, jobba ju hela helgen.Lite drygt med blir ju pengar iaf :) pengar får man ju inte för mycke av så ;) Men på nationaldagen så fick ja jobba kväll vilket inte va så kul, inte alls mycke folk plus att jag åh älskling fira vår 7 år dag!Kan ni tänka er att de gått så jäkla fort.Sen hade martin examensfest för han har ju blitt polis nu.,åkte iaf ut en sväng efter ja slutat jobba så jag fick säga hej.

Men idag tisdag har jag vart åh hälsat på min farbrors sambo på sjukhuset då hon fått operera en cysta och ena äggstocken då den blitt förstörd av cystan :/ Medans vi vänta på att S skulle bli utskriven fika jag, melvin & farmor i cafeterian.Sockerfri muffins åt melvin & jag tog en krämbulle :D åh självklart jordgubbsfestis..har ju inte lärt mig att dricka kaffe ;)

Måste passa på att gratta Annelie som fyller 24 år idag & även min kusin linnea som blir 17 år, så grattis till er!


Åh melle har fått dagisplats på daggkåpan så vi fick som vi ville :D Avdelning andungen ska han gå på, så i september börjar han där,2 veckor efter vi kommit hem från kreta.Dags att hänga tvätten nu men får se om ja hinner med lite mer update imorrn.






                                               Vi två föralltid  ♥





Kommentarer
Postat av: moonzanna

trevlig midsommar på er !!

2009-06-19 @ 02:01:58
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0