Plutten då!



Sorry för urusel update men har mina förklaringar ;

Har ju fått legat på sjukhus med melle då han haft jobbigt att andas, åh deras svar till detta va ASTMA!Ligger mycke sånt i släkten så otur att han fick dom generna.Men man kan ju hoppas att de växer bort, läkarna va osäkra eftersom han är så liten så hoppasman har den turen att de växer bort med tiden.Så för att slippa sjukhuset åh den obekväma sängen fick vi recept på medicin som han får inhalera här hemma...åh han avskyr de verkligen.Men han måste ju tyvärr.

Så nu ligger han i sängen & sover, han sover mycke bättre nu men han blir väl oxå sliten när de är jobbigt att andas.Igår va vi hem till farmor så  melle åh J klippte gräsmattan..en av hans favvosyssla :) Då ska han sitta med åh så har han sina illgröna hörselkåpor på sig.Men efter ett tag blev de så tyst så jag åh min pappa gick åh kolla hur de gick för dom åh då hade melle somnat så huvudet hängde sådär tungt på J.s arm.Fick ju tyvärr ingen bild :( men shit vad söt..sådär sliten efter sjukhusvistelsen :)
Idag får min syster nyckeln till sin första lgh :) så när melle vaknat ska vi åka till ikea åh kika.Jag ska ju få hjälpa till åh inreda :D älskar ju de!så nu blir de åh göra sig klar för anar att Melle snart vaknar.


Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0