Nedräkning...


Nu gör jag min sista jobbdag sen är jag ledig 3 dagar :D åh dom ska spenderas i gbg med kompisar..så liseberg är givit sen tror jag att de blir en sväng på stan oxå.
De märks hur vädret åh så är.Så nu ska jag få va barnledig i 2 ½ dag, melvin ska va hos sin morfar så hoppas de ska gå bra men moffa är ju hans favvo så de blir nog inga problem.

Jonas, melvin och plats farfar åkte på rally nu så då ska jag passa på att packa allt för imorrn sen försöka dammsuga åh dola lite.Denna dag kommer gå fort känner jag på mig för jag längtar så tills imorrn sen ska jag ju jobba ihop med T åh hon är verkligen rolig :D

Neeh dags för lite nytta!










                                ni är dom bästa, älskar er så! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0