Städdag..


Idag har jag dammsugit, dammat & skurat golven så riktigt stolt nu :) men hade nog inte gått så bra om inte syster E vart här för hon gav Melvin mat medans jag dammsög sen när han ätit upp så la jag han i sin säng för att vila.Han sov iaf till kvart i 1 så mer än 1 timme åh då hann jag ju skura & damma.Syster åkte hem vid 12 då hon skulle planera resan till riga med några kompisar.Gött de vore åh bara sticka men intr så lätt när man har den lilla.
Andra syster va här i lördags, barnvakt för första gången men de gick bra sa hon.Sen va vi bara nåra hundra meter hemifrån.Vi va iaf hemma hos Marie & Natte..riktigt kul åh träffa lite folk för känns som de va ett tag sen man gjorde de..så drack faktiskt lite me,,mums :D

Nu sitter jag åh melle här, eller han ligger i sängen åh leker så snällt med sina saker åh är helt fascinerad av att solen lyser in på han :D söt kille!
Så idag blir de nog nån film med nicolas cage, vi har laddat ner en hel box så får se vilken de blir :) häromdagen titta vi på matchsticks men, den va rätt okej så den får *** av *****


Ska fortsätta med lite städning nu...


Puss & Kram





                                                                                                                                                                                                  

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej gumman!!visste inte att du bloggade,kul!

kan du tänka dig att ses på lördag??

många kramar

2009-01-14 @ 20:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0