Nu sussar han så gott :)


Äntligen så sover han, lillen har vart lite jobbigt de senaste nätterna men vem är inte de när man är sjuk?Stackarn hade ju feber åh han kan ju inte prata eller försvara sig så enda han gjorde va ju att skrika när de blev fel.Men va dock inte så farligt de nätter han hade feber för då va han ju så utmattad av de åh sov hyfsat bra, värsta natten va nog natten till idag.Jonas hade ju åkt till norge för att åka skidor igår så igen hjälp därifrån.Höll iaf på att försöka få han att sova från halv 8 till halv 12, trodde nästan ett tag att de va helt omöjligt..men tillslut så.Jag kom väl isäng strax efter 12 somna som en tok men vakna igen nån gång vid 1 tiden då han gallskrek åh så fortsatte de 2 ggr till, vi gick upp vid 6 tiden men låg kvar i sängen ett tag.Fick åka hem till ingmar, mammas göbbe så att ja fick lite avlastning men han va nästan lite gnällig där..men tror gud va med mig där för när vi kom hem va han mammas lilla pojk igen :) så som han oftast är..så vi somna bägge två i soffan i en varsin ände.
Efter lite sömn gick jag & Melle hem till natalies nya lya :) så där satt vi åh töla lite.Väldigt skönt med lite sällskap sen gött att få friskluft me.Så nu sitter jag åh skämmer bort mig lite medans min prins sover, åh hoppas de kan vara nåra timmar för han har ju knappt sovit idag.

Imorrn ska vi nog hem till melles gammelfarmor så får se vad de blir, vet iaf att min kusin med hennes mammi skulle dit på kvällen.Får se om vi orkar stanna så länge med tanke på hur lite sömn vi fått.


Nu ska jag med sussa så godnatt!

Åh Jonas älskar dig så himla mycke, lämnar aldrig dig!Saknar dig åh känns som en evighet till söndag men snart kommer du hem :D Min goding! ♥






Älskar dig så himla mycket!

Kommentarer
Postat av: Emelie

aaah men de va inte första gången han sprang efter oss naken,,

2009-01-26 @ 19:55:25
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0