Hemskt..

Halloj!


vet att ja vart usel på att uppdatera men hänt lite saker sen har lillen vart sjuk igen :/ han hade ju feber som börja förra måndagen åh gav sig på onsdagen förra veckan åh nu i måndags fick han feber & blev förkyld.Tycker han borde va immun mot sjukdomar nu.
Gjorde värsta kapet igår, köpte en ny barnvagn på blocket igår.En brio (sittvagn) fakiskt helt ny eller 1 månad va den men aldrig använd.Nypriset låg på 1798 åh ja fick den för 1000 kr :D gör go att dra och mycket lättare än den andra vi har.
Senare idag ska vi iväg åh kika på sängar :) får så fruktansvärt ont i ryggen av den vi har nu.va ute åh power walka med den nya vagnen förut..blåste kallt som tusan så både jag & melle hade tårar som bara rann längst kinden.Men va riktigt skönt åh gå en sväng och lillen börjar bli riktigt trött nu, de tär ju på krafterna att få lite friskluft.Sen tog vi en sväng till lekparken me så han fick sitta i en gunga för första gången och de va uppskattat :)
har en liten tröttis så måste ge mig nu.


Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

hahah men hej !

Har du oxå blogg va roligt =)

2009-01-31 @ 18:15:18
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: Moonzanna

vad menar du med slirig ?? nått jag ska veta ?? lägg till mig på msn om du vill andersson[email protected]

2009-02-01 @ 11:04:07
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh, hoppas han kryar på sig :)

2009-02-01 @ 12:12:02
URL: http://severinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0