Helt barnfri..


iaf nåra timmar :) riktigt skönt.Pappa J fick va hemma med lillen medans ja gjorde ett impuls åh äkte in till stan för att möta upp Natalie & Kela, N skulle kika på möbler så passa ju perfekt när ja va barnfri åh allt.Fann dock inget men va bara kul att komma ut lite.Så på hemvägen åkte vi till mc donalds & åt lite mat..åh va ju snäll åh köpte med mat till älskling me.
Crille ringde förut me, han skulle tydligen ha lite kalas imorrn så får se om pappa kan va barnvakt nåra timmar för de blir så mycke stim & ljud för den lille..annars är väl jag hemma med han åh ser på film eller nåt.På lördag ska vi iaf till annelie & kim så de ska bli kul för henne har ja nog inte träffat sen dopet tror ja..

Blir film nu, conair tror ja minsann ;)

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack o tack=) ja mitt drömmål är ju 60kg så det tar nog ett tag att gå ner det. men nu har jag verkligen bestämt mig. Mår så mycket bättre när jag är ute och motionerar. ska ju börja rida till våren oxå=)

2009-01-15 @ 21:55:05
Postat av: Helén

Läs på dagen innan så ser du, han fick en bil över sig när han satt å skruvade så han vart dubbelvikt!!

Puss

2009-01-16 @ 15:40:34
URL: http://ekblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0