Händelser

Hej :)

Fredag - Då va jag & jonas till crille på lite fest så innan vi åkte dit åkte vi hem till Melles farmor, han fick va där en stund för att slippa allt stim på festen.Åh han va så himla snäll, skrek typ inget så de är skönt att kunna lämna bort han nu utan att få dåligt samvete.Iallafall när vi väl kom hem till crille satt vi där åh invänta allt folk, de kom rätt så mycke & va riktigt trevligt :D Så tack för er lyckad kväll crille!Vi va nog hemma nån gång efter 12 skulle ja tippa..va lite slirrig den kvällen ;)


Lördag var en sån där dag där vi bara flängde runt tyckte ja, vi åkte hemifrån kl halv 1 då vi åkte in till stan för att köpa present åt linnea som fyllt 16 år.Åh köpte en t-shirt från gina som jag med vill ha så vi får väl se om den finns kvar i min strl.När allt va klart i stan åkte vi vidare till strand där linnea & hennes pappa bor, åh där blev vi bjudna på jättesmaskig tårta :) Du är kung på tårtor Ingmar!
Efter de lilla besöket åkte vi vidare till skoghall för att hälsa på börrern så innan de svängde vi in på ceylan åh köpte med 2 kebabsallader :) Hann tyvärr inte stanna så länge hos han men vi va nog där 2 timmar skulle ja tro för efter de skulle vi hem till Annelie & Kim och käka tacos..så när man väl ätit sig mätt så blev de ju efterrätt ala Annelie :) en god chockladkaka med lite rivet apelsinskal i åh till de vaniljvisp, riktigt mumsigt men oxå mäktigt så annelie kocken själv mådde dåligt :D haha!
Sen satt vi åh töla lite och hade bara trevligt så detta måste göras om.Vi va hemma vid 11 tiden ungefär.Blev lite tv innan man orka lägga sig så vi somna nog runt 12 alla 3

Söndag blev slappisdag, jonas åkte ju och spela match i tolita..dom förlora som de senaste typ :P men de får iaf motion.Jag & melvin låg kvar i sängen till iaf 10.10 ;) sen gick vi upp åh käka frulle efter de kom jonas hem.Så då satte vi igång med lite tvätt, han är duktig min sötis ;) Sen sa jonas att sebbe hans arbetskompis skulle titta förbi med gps så de vare ju bara att hoppa in i duschen så man såg någorlund ut för jag hade morronrufset kvar åh de är ju inte så läckert ;) hehe.Nu står min "man" åh gör oss lite mat, kyckling med klyftpotatis blire,,mumsigt värre!

Kommentarer
Postat av: Emelie

verkar vara en lyckad kväll :D

2009-01-19 @ 00:42:35
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0