Grubblare..


Igår låg jag i sängen åh tänkte en massa som vad vore livet utan Jonas & Melvin?Åh de skulle va helt otänkbart utan dom, dom är ju de bästa som finns!Massa ensamhet skulle de bli utan dom!Sen tänkte jag hur de skulle varit om jag vart så flitig åh börjat plugga men de finns ju ingen ork och utan de blir ju inte resultatet så bra.Jag trivs rätt så bra som de är nu förutom att jag skulle vilja dra tillbaks klockan nåra år så jag kunde sudda bort den där trafikolyckan som gjort att jag är helt värdelös på jobb :(
Mår nästan dåligt över att säga de men skulle de inte hänt skulle ja antagligen inte vart sånhär, bli sjukskriven titt som tät!Blir arg för att kroppen inte vill samarbeta.Så jag undrar hur de skulle vara att ha ett heltidsjobb en längre tid så man lär känna arbetskompisarna, man går på firmafest åh allt de där som hör till?Jag är inte en av dom men jag tänker inte ge upp nu!Måste försöka tro även om de är svårt.Nu får ja prata om nåt annat, blir ju helt dyster åh arg när jag tänker på de.

Nu sover min lilleman så söt i sin säng.Prata nyss med min advokat me så vi får se vad som händer här näst.Tror de kommer gå bra för han verkar va säker på sin sak iaf.Åh de snöar ute oxå så än är de inte försent att Melvin får sig en tur i den nya pulkan han fick av mormor, min mamma asså :P kolla in hennes blogg :P http://susannnenederman.blogg.se/
Ska man ta en dusch tro medans han sover därinne för då slipper han sitta åh glo i babysittern medans ja står i duschen :)





Lite bilder från jul :)






Mormor & Melvin..undrar vad han tänker? hehe

















Gud så fina ni va!Mormor du ser mycket yngre ut här, vad har du gjort? :)


Ahh de va iaf lite bilder, jag är inte så mycke för kamera för ja fastnar aldrig ändå :P


Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0