2009

Hej!

Nu är de äntligen år 2009 inte för att jag längtat så för år 2008 va ju helt underbar då jag & jonas fick vår underbara son :) mitt hjärta.Nu springer han runt i sin gåstol åh undrar nog vad han ska riva ner näst :P han tog sig lös på tvättställningen :P
Igår så va vi hemma hos Ola Linn & Wille, han hade ju blitt jättestor.Så himla söt..han skratta som bara den :) Åh dom berätta att dom vart till badhuset med W så de ska vi nog bli med på även om jag inte tål klor, fanns nån tablett man kunde ta innan åh efter så får väl leta efter nåt sånt.Melvin älskar ju åh bada med  så de blir nog kul för han.
Idag ska vi hem till kroken vid 3-4 slaget, va så länge sen ja träffa min kroken.Tror vi minnsann får ringa lotta me åh se om hon kan komma förbi me.Efter besök hos Kroken ska vi hem till farmor åh spela monopol, hur kul som helst.
Åh Melle fick ny jacka & termobyxa sen ny bilbarnstol, fan va dyrt de är! 2000 kr för en barnstol men åh andra sidan kan han ha den tills han är mellan 4-6 år


Nee nu ska ja ta itu med tvätten, göra mig ordning sen ringa niklas åh höra om han vill ha besök :)

Puss & kram





            Badpojken själv :)







Min kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

sötaste ungen i världen :D:D:D pussa han från mig :D

2009-01-03 @ 23:41:26
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Kroken

Tack för besöket, det gjorde min dag och överraskningarna var ju inte fel ;D Då siktar vi på en utekväll framöver Basil, Kroken och Gorillan!

Puss

2009-01-05 @ 17:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0